Thursday, June 12, 2008

Cinta dalam hati..... cinta dalam almari ade tak


saje je nak kasi korang tgk videoklip ni.... kalau ade cinta dalam hati .. g tau awal-awal... nanti tak g tau cinta tu takde dalam hati... mgkin simpan dalam almari ker rak majalah ker laci kt opis ker...

hahahh......

Sunday, June 8, 2008

merana dan lara... ape la aku ni.. gua happy sekarang

semacam jer merana lara.. yg melara wat aper.. aku ade jer kat sini.. saje je nak tulis mulis kt sini.. aku happy dengan dunia aku sekarang.. setelah ade beberapa perkara yang telah aku lalui.. banyak telah mengajar aku cara hidup sebenar.. aku sahut semua cabaran yang akan aku lalui.. mari sini mari sini semua cabaran... ni membuatkan aku lagi kuat dan hebat.. hahahaha (gelak separuh angkuh)...

beberapa perkara aku harus selesaikan.. antara nya tentang persatuan kompang yang telah di tubuhkan sejak 8 tahun yang lalu.. mase tu aku baru Form 4 di sekolah menengah kebangsaan abdul jalil (SMKAJ)... cam la korang tau... hahahaa... banyak perkara telah aku lalui dalam persatuan ni ... sampailah satu tahap di mana aku telah menjadi pengerusi kelab kompang lebih 4 tahun.. dasat tak.. mesti dasatkan... banyak telah aku lalui sejak menjadi kepala dalam kelab kompang.. thankz to zali, komeng , iwan toji, adul , A'A (azhar namanye), eri , wak ayip dan dua orang tenaga muda seperti Margo(kekadang namanya dia lan atau kantok) dan gendut...

tunggu mesyuarat akan datang...
aku akan gegar lak UMNO Cawangan Taman Desa Sentosa..
biar la aper orang nak kata ngan UMNO sekarang...
Mase Untuk Berubah....