Tuesday, September 24, 2013

Sememangnya susah menjadi

Sememangnya susah menjadi seseorang yang duduk selamba tak hadap apa-apa sahaja
sememangnya susah jadi orang nak rehat kejap konon padahal melarikan diri....

ungkapan payah nak cakap dari aku pada hari ini... selamba je buat lawak bodoh padahal selama ni tak pernah bercakap pun. bila ditanya mana pergi selama ni.. hilang seribu bahasa..

kalau nak diceritakan pada hari semalam.. tak terungkap dengan ayat-ayat telenovela.. semuanya datang bengap. cuba buat alasan yang senonoh sikit..

- Penulisan bukan untuk marah.. tapi bengang membaca dunia orang yang mengacau dunia orang..

Friday, September 20, 2013

Aku saje je......

hahah... nak gelak gak tengok FB aku sendiri.. macam-macam gambar yang aku letak..
mula-mula dulu malas nak upload banyak-banyak.. sekali dah upload.. macam-macam gambar ada...
singgah-singgah la kat Fb aku >> KLIK SINI <<

Jangan lupa singgah-singgah jugak ke Page Gabungan Lensa Studio >> KLIK SINI <<

Semua ada.. hahhah!! kekadang aku pun sama cam kawan-kawan lain.. tak berkesempatan untuk menghasilkan karya dalam blog aku ni.. terus terang aku cakap.. karya panjang-panjang kekadang tak ada pengisian pun. banyak aku membebel je..

Aku lebih gemar menggunakan foto sebagai teks bacaan sesuatu cerita.. memudahkan atur cara yang terbaik.. ringkas dan jelas. jadi kawan-kawan yang tak sempat tulis blog tu.. letak je gambar.. senang citer.. hahahahha