Wednesday, December 14, 2011

10 lagu untuk nanahkan telinga aku.

keh keh keh~!! kasi tunjuk dulu blog kawan aku ni...

http://celoteh-dira-arzmi.blogspot.com/

Nadhirah boleh.. Siti pun boleh.. siti koes endang pun boleh.. mempunyai hati yang baik dan niat yang jahat untuk menanahkan teliga aku masa hari kegemilangan raja sehariku.. ohhh niat jahat ye kau.. takpe-takpe.. tunggu masa ko nanti .. 7 hari 7 malam aku nyanyi tanpa henti.. baru kau tau.. ahahhaa....

Sketsa menulis blog pada waktu kerja yang penuh dengan kehidupan internet.. sempat juga bergurau senda dengan rakan lama ni.. Nadhirah seorang yang baik hati kekadang mulut boleh tahan jugak.. tapi tak la jahat macam mama juwie tu.. opssss,... ke situ pulak.. dia dah buat blog. so ada kesempatan nanti .. tulis-tulis la apa yang patut.. semoga dapat kita berkongsi cerita sepanjang masa...

p/s- agak sanskrit ayat aku

Lirik Pilihan kali ini .. untuk orang nak kahwin.. ahhahah Penghujung Cinta - Pasha & Adelia

berakhir sudah pencarian cintaku
jiwa ini tak lagi sepi, hati ini tlah ada yang miliki
tiba diriku di penghujung mencari cinta
diri ini tak lagi sepi, kini aku tak sendiri

aku akan menikahimu, aku akan menjagamu
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu
aku akan menyayangimu, ku kan setia kepadamu
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu

tiba diriku di penghujung mencari cinta
hati ini tak lagi sepi, kini aku tak sendiri

aku akan menyayangimu, ku kan setia kepadamu (kepadamu)
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu
wooo aku akan menikahimu, oh aku akan menjagamu
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu

nananana nananana nananana nananana
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu
seumur hidupmu [4x]

Sebagai cerita masa kini

Sudah 2 bulan aku membuka studio di Bandar Tun Hussein Onn, Cheras, Selangor. alhamdulillah. rezeki dari ALLAH S.W.T telah dicurahkan kepada kami.. semoga segala perjalanan studio ni diberkati dan sentiasa memberi perkhidmatan yang terbaik kepada semua pelanggan.

Khas Buatmu~!!!!


Masih Menunggu ke? sikit je lagi... hehehe

Reaksi anda!!