Thursday, December 31, 2009

Penamat dan Permulaan

Penamat.. tamat.. end.. macam-macam la...
sudah sampai penghujung.. 2009.. pengertian penuh corak warna dan gelagat..
pengakhiran yang sangat dikagumi.. dengan penuh kenangan silam...
so.. pergilah 2009...

2010 akan menemani aku esok...

Monday, December 14, 2009

Selamat Menyambut Awal Muharram

Kepada semua umat islam seluruh Hulu Langat,Selangor,Malaysia dan seluruh dunia. Saya mengucapkan Selamat Menyambut Awal Muharam dan di harap di tahun baru ini dapat la kita menghijrahkan diri kita dalam keadaan yang lagi baik. hehee...

Untung betul sekarang.. tiap kali jumaat mesti cuti punya... Disember yang penuh cuti-cuti umum.

Monday, December 7, 2009

Penghabisan penuh dengan aktiviti

Ingatkan hujung tahun boleh la aku rehat-rehat.. namun tidak juga dapat rehat...
Disember yang penuh perjadualan yang sangat-sangat ketat....

12hb Disember 2009 : Perbincangan Pemuda UMNO Cawangan
16hb - 18hb Disember 2009 : Percutian di Bukit Gambang Resort City, Pahang
19hb Disember 2009 : Program Belia di Menara Kuala Lumpur
20hb Disember 2009 : Kompang Majlis Perkahwinan Helmi, Dusun Tua, Hulu Langat.
26hb Disember 2009 : Kompang Majlis Perkahwinan Di IKBN Dusun Tua,Hulu Langat
26hb Disember 2009 : Mesyuarat Kompang Setia Sentosa, Dusun Tua, Hulu Langat
27hb Disember 2009 : Kompang Majlis Perkahwinan Hanin, Taman Desa Sentosa, Hulu Langat.

tersusun jadual .. dan banyak kerja yang perlu dilunaskan dan diselesaikan.. walaubagaimanapun aku tetap tenang menghadapi semua ini... pada waktu yang sama aku sedang menguruskan jadual untuk Januari - Disember 2010... Macam menteri lak aku ,.... hahahhaha

Sunday, December 6, 2009

Meneruskan perjuangan disaat usia dimakan waktu

Keletihan dan kepenatan bukan lagi halangan untuk aku terus menjalankan projek bersama rakan-rakan... dahulunya aku join kompang hanya sekadar suka-suka... habis je main kompang. collect duit.. hati gembira... tapi itu mungkin 10tahun yang dahulu.. nama pun dahulu.. dah tentu la dah lama... dulu dengan hanya nama Kompang Sentosa kini menjadi Kelab Kompang Setia Sentosa.. dan dah tentu peneraju kali ni adalah seorang yang berkepimpinan tinggi.. siapa lagi ketua dalam tu.. dah tentu aku.. hahahha... Jangan angkuh dan riak. itu pesan mak aku..

Apa yang nak dikatakan sekarang.. aku bukan sahaja mengambil tempahan kompang.. malah pelbagai tempahan aku akan buat.. aku lakukan ini adalah bertujuan meluaskan lagi nama kompang dan menambahkan pendapatan ekonomi kelab..

pening gak memikir.. sampai pukul 3.30pagi la aku dengan Zali memikirkan apa yang boleh dilakukan lagi.. aku harap segalanya berjalan dengan lancar.. semoga apa yang dilakukan diberkati Allah S.W.T. amin


Thursday, December 3, 2009

Aksi-aksi gedik.. hahhahah







Test webcam ni....

Hujan dikala pagi.. Melayan nama-nama wanita

Pagi ni hujan pulak.. aku tersedar pagi jam baru je bergerak ke arah 5.30pagi.. tak boleh tidur lak lepas tu..
takpe la.. aku siap-siap je la.. sesudah solat subuh.. P.E a.k.a Ustaz Sesat bangun awal juga telah memasak cekodok untuk santapan di kala pagi hening ini..
hujan masih lebat lagi.. kerana masih lebat lagi aku terpaksa menumpang P.E kerana kereta dia ada bumbung.. motor aku tak ada bumbung.. ahhaha..
sesampai office aku terus menyerbu masuk untuk punch card. tak tau apa pasal aku kelam kabut sangat.. padahal baru 7.25pagi. Handphone aku berbunyi.... "Kim, Tlg ketuk. no 57 rasanye,tq".. Aliff sms. Aku balas balik " ketuk?? pagi-pagi dah kena ketuk ketampi 57 kali, penat la".. selamba je aku jawab.. "eiiii..Bongok. punch card!!".. balas Aliff kembali..
hahha.. pagi-pagi kan dah kena bongok..
gelak aku sorang-sorang.... takpe la... pagi-pagi ni aku melayan nama-nama wanita yang sedia ada dalam external harddisk ni....

Rozana - Search
Azizah - Ahmad Jais
Suziela - Flop Poppy
Julia - Exist
Aspalela - Apek
Kasihnya Laila - Jinbara
Niki dan Rozi - KU2
Nurnilam Sari - Search & Awie
Ayu - V.E
Nina Karina - Mega

Tuesday, December 1, 2009

Lirik Pilihan

MENCINTAIMU - MAGNETO

Jauh sudah kujalani
Kisah cintaku yang penuh berduri di hati
Saat kuhancur dan rapuh
Ku tak yakin lagi cinta di dunia ini

Hari-hari ku lalui
tanpa kusadar ada yang masuk hatiku
Banyak yang inginkan dia
Dia yang tercantik hingga luluhkan hati

Yang tulus mencintaiku,
menyayangku,
memahami setiap nafasku
Saatku yakin dialah milikku
Sungguh engkau sempurnakan hidupku

Dan Tuhan masih menyayangi aku
Ia beri kau untukku

Yang tulus mencintaiku,
menyayangku,
memahami setiap nafasku
Saat ku yakin dialah milikku
Sungguh sempurnanya hidupku

Yang tulus mencintaiku,
menyayangku,
memahami setiap nafasku
Saat ku yakin dialah milikku
Sungguh engkau sempurnakan hidupku

Tanpa pernah kusadari
Sempurnanya hidupku

P/S - lagu jiwang kronic.. hehehehhe

Al-Fatihah Julizar Alyumar ( 2 Disember 2002)

Sahabat yang telah pergi meninggalkan kita buat selama-lamanya
Doakan semoga roh beliau dicucuri rahmat dan ditempatkan bersama orang-orang beriman..