Wednesday, September 22, 2010

Masih lagi mood raya.. nak buat macam mana..


foto klasik

fuhhhh~!!! raya juga akhirnya... selama sebulan berpuasa.. dugaan dan cabaran kita lalui .. beraya la lepas tu..
Aidilfitri 2010. permulaan raya menjadi tunangan orang. katanya manis beraya sebagai tunang orang ni. bagi aku semua manis bila hari raya. mana taknnye. nama pun hari raya. dah tentu kita kena raikan dengan penuh kegembiraan. dikesempatan hari raya kali ini. aku bersyukur kerana masih dapat beraya bersama keluarga,kawan-kawan, saudara mara dan semua orang yang berada disekelilingku terutama sekali tunang tersayang.

p/s - menulis diraya ke 13.. tapi mood masih seperti raya pertama.

Wednesday, September 15, 2010

Selamat Hari Raya Aidilfitri

Kepada semua orang yang mengenali aku.. tak kira dimana sahaja..
diseluruh dunia..
aku ingin mengucapkan selamat hari raya aidilfitri bagi tahun ini...
semoga semua perancangan dan perjalanan lancar dan teratur.
selamat berbahagia kepada anda semua