Wednesday, June 29, 2016

Sekarang Puasa ke 25

Alahai. dah nak dekat raya... sedikit masa je lagi..

Raya kali ini agak sederhana.. mungkin kerana faktor ekonomi..
hahha! sebenarnya.. sebelum ni pun memang sederhana pun..
apa yang penting semuanya dapat kita raikan aidilfitri ini..

Saat usia meningkat ini.. lebih banyak berikan ruang untuk anak-anak untuk meraikan aidilfitri
gembirakan mereka..
seluruh raya untuk mereka..
bagi untuk diri aku.. cukuplah apa yang ada sekarang
cukup menggembirakan.,
syukur alhamdulillah..







Tuesday, June 21, 2016

Haiii Selamat berpuasa!

Hey! korang tau tak..
sebenarnya dah masuk 16 ramadhan..
baru aku teringat nak wish selamat berpuasa

Kali ini puasa agak sederhana.. mungkin faktor usia
faktor citarasa.. hehehhe!
Sahur pun makan biskut dan roti
dah mencukupi bagi aku..

oh ye.. dua orang comel aku tu..
tidur je.. tak kacau pun orang tengah sahur.. tapi malam dia punya tidur...
pukul 12 malam baru tidur! hahah!

Rindunya nak berbuka puasa beramai-ramai...

geng Zaman Bujang
dah lama dah rasanya.. beramai-ramai..
masa ni belum kahwin lagi.. sekarang ni.. semua dah kawin.. tinggal la atok je..
hahahha!

ILP Pedas 2005-2011





Thursday, June 2, 2016

Sasaran Kena Buat!

ye! Hidup kene ada sasaran!
Sebab tuhan dah kasi bumi untuk kita semua
Dia dah kasi untuk kita usaha dan buat apa yang disuruh

Jadi apa yang berlaku jangan jadikan tuhan sebagai sebab kita jadi begini,,
Usaha + Sabar itu adalah kunci paling besar untuk kejayaan...