Tuesday, April 22, 2008

Ketandusan idea la sekarang...

pening... camner lak ni..
tak tau nak cakap camner... kepala otak sakit semacam jer... aku rase
cam nak ketuk kepala ngn hammer jer.. tp fikirkan balik ,..tu smua keje bodoh..
aku tak bodoh. cuma sengal-sengal ubi skit..

fatihah.. banyak bersabar yer.. aku ucapkan takziah kt atas ko.. terkejut
dengar khabar emak ko dah meninggal dunia.. sebab aku tak pernah dengar pun
yang arwah mak ko tu sakit ker mengidap penyakit ker... ape ker..
dah ajal .. nak wat camner.. yang kita hidup ni.. perlu diteruskan...

aku ingat lagi mase arwah ayah aku tgh tenat..
aku rase cam dunia ni dah takde panglima atau lebih kurang zaman sekarang setaraf
perdana menteri.. rase cam dah takde orang nak pimpin aku .. nasib aku memang bertuah..
aku masih lagi ade emak.. kalau takde emak.. rase cam dah takde sapa lagi kt dunia ni....
tapi tu la kan .. takdir tuhan lak... mak aku baru-baru ni mengidap penyakit yang boleh
membawa ke penyakit cancer(omputeh tu).. oh tuhan.. tolong la hambamu yang lemah ini..

No comments: