Kepenatan




penat tul la... dari sukan semalaysia ILJTM sampai hari ni..



susah gak nak handle sesuatu pasukan ni.. nasib baik la pengalaman sebagai



pengurus pasukan bolasepak bawah 17thn mase kt kg dulu.,. boleh diguna pakai..



tp tu la kan ... lumrah manusia.. biler kita dah kalah.. ade je alasan-alasan negatif



yang dilemparkan.. menolong takde komplen jer lebih...



ape-ape pun.. aku tak heran benda tu smua... pasal aku dah create diri aku supaya wat2 tak tau



kalau ade orang komplen... kene perli lagi ade ler...


walaucamner pun ... aku dah jadi popular... satu2nyer pengurus pasukan yang leh handle 2 pasukan dalam satu masa..


tima kasih pada smua player sebab membantu aku dalam menguruskan perjalanan pasukan bola tampar kita... alhamdullilah



Comments

Popular Posts