Selama itu pun aku mampu mengenang mu...


Januari - Jun 2008


mengenang hari-hari yang lalu begitu sahaja.. sering kali teringat beberapa perkara yang menggembirakan.. menyakitkan.. membosankan.. meriangkan...

semuanya ada... apa pun yang terjadi .. itulah perjalanan aku sepanjang tengah tahun...

semoga aku dapat pertingkatkan diri dari semasa ke semasa...


Januari...

perkara-perkara pada awal tahun ni jarang ada perubahan dalam diri aku...


Februari...

bermula kisah dan kehidupan yang baru dengan beberapa projek baru di mulakan..


Mac....

Alkisah kesedihan yang melampaui batas sehingga membolehkan aku jadi gila dan tidak siuman.. kalau di ikutkan la..


April...

Memegang kepimpinan baru dalam sesebuah organisasi yang dah lama aku pegang tapi kali ni aku diberi kepercayaan sekali lagi.. tapi dengan syarat diletakkan setahun jer ... seterusnya pandai-pandai la...


Mei....

Umur semakin meningkat dan semakin dasat dengan liku-liku kehidupan yang kekadang ok... kekadang sengal.. kekadang meriah... dunia mei membuktikan dunia aku dalam kenangan...


Jun....

perkara yang memerlukan kesabaran yang amat dasat.. penyakit kronik yang dihadapi dengan penuh dugaan dan cabaran.. sayangkan seseorang yang menjadi idola aku selamanya sampai aku mati..


Julai - Disember???... nanti-nanti lah yer...

hehheheh

Comments

Popular Posts