Wednesday, August 6, 2008

"serabut nak siapkan keje"

sekarang banyak lak keje..
pening-pening kepala.....
sebenarnya aku tengah pening nak wat ayat omputeh ni.. karangan tak banyak pun
100 patah perkataan jer..
tapi tu la kan.. kalau tak biasa wat ayat omputeh.. pening kepala la..
dah la kena cari tajuk yang sesuai.. takper la.. layan je la..

pemilihan UMNO makin ketara la sangat...
yang kelakarnya ada gak yang kecoh-kecoh suh aku letak jawatan..
bukan aku tak nak.. cuma aku tunggu jer.. kalau ada sokongan.. ada la.. kalau takde sokongan
nak buat camner.. tul tak.. pasal bukan aku yang beria-ia sangat sampai sanggup bergaduh..
aku tetap dengan prinsip aku.. melayu untuk menolong melayu ... menghentam bukan maksud membenci... menyedarkan je..

Tak kisah la apa-apa terjadi.. aku adalah aku...
study aku kene jalankan dulu...

1 comment:

akmal said...

pening kepala makan panadol kim..UMNO skank ader lagik k?dah x macam UMNO pon..parti lain lagik la...i really miss the old day..
ha dah ader 6 perkataan omputeh ni..lagi 94 perkataan lu pikirla sendri!!