Berakhir episod aku bersamamu....


kegilaan remaja sekarang sukar di tandingi..
pelbagai cara untuk berhubung dengan semua manusia didunia..
memandang keadaan camni.. aku bukan lagi remaja yang meriah dengan dunia malam minggu bersama kawan-kawan....

sudah 4 tahun aku berkecimpung dalam dunia FRIENDSTER ...
dah sampai masa untuk aku memberi ruang pada semua orang untuk berkenalan aku dekat secara realiti.,.. bak kata ayat-ayat cinta .." mahu hidup didunia realiti".. yang mana kehidupan yang mesti dan wajib serta harus di tempuhi...

selama 4 tahun ini jugak ramai kawan-kawan aku kenal secara tak langsung .. kawan-kawan lama yang tak pernah jumper.. ade gak dalam kawan lama yang dah 8 tahun senyap ...
selain itu.. cara-cara nak ayat awek.. cara-cara nak luahkan perasan.. semuanya kawan-kawan...

sekarang.. aku menutup akaun friendster aku.... kepada semua kawan-kawan...
selamat tinggal anda semua.. mungkin satu hari nanti ..kita akan berjumper...
doa-doakan la....

Comments

Popular Posts