Peperiksaan yang menyeluruh

sudah sampai masa peperiksaan bagi seluruh pelajar UiTM...
pening gak mase exam ni...
sepanjang masa kene ulangkaji...

Sejak aku masuk belajar balik ni.. rase cam bertambah la pening kepala otak aku ni...
tapi memandangkan itu sementara.. aku tetap teruskan .. maklum la baru sem 1..
mohon pada tuhan supaya memberi aku ketenangan dalam menjawab exam...
dimaklumkan bahawa paper yang terakhir adalah killer subject .. Sains Politik... hwuahuwa..
leh menangis air mata berdarah..
salah satu subjek yang paling aku gerun.. bukannya aper..
banyak kene hafal.. pening-pening...
camner pun, aku akan tetap harungi dengan penuh sabar...

tahun depan dah masuk semester 2 lak..
tak tau la apa akan jadi nanti..
dengar kata lagi susah dari sem 1...
perkara ini mengingatkan aku supaya belajar dengan rajin...

Comments

Popular Posts