Muka Seposen????

ketika sedang leka melayan internet...
tetiba aku terdengar satu teka teki....

En. Z : Ape dia td.. nak tanya ape dia kt aku....
Cik Y : Saya ade teka teki ni En. Z...
En. Z : Ape lagi la budak-budak ni... ha.. ape dia.. kasi tau la...
Cik Y : Ade satu kisah.. ade budak nak naik bas.. tambang bas tu RM 1
tp budak tu ade Rm0.90 jer... camner budak tu nak naik bas...???
En. Z : Budak tu minta kt orang lain la...
Cik Y : Takde orang mase tu En. Z... camner tu yer...
En. Z : Ape merepek jer budak ni... camner nak settlekan masalah tu...
Cik Y : Senang jer.. budak tu ade Rm 0.90.. pastu budak tu wat la muka seposen..
jadi RM1.00... hehehheh...... (RM 0.90 + Muka Seposen = Rm1.00)
En. Z : ape kesengal budak ni..

(teringat aku kt budak-budak praktikal kt tempat keje aku... hahahha)

Comments

Popular Posts