Tahun Baru 2009.. Selamat Datang

Tahun Baru 2009.. melukis lagi kenangan untuk teruskan kehidupan...

2009 tahun yang aku leh jadi tahun ekonomi.. maklum la.. macam-macam nak buat..

nak sambung belajar.. nak beli aset atau harta.. pastu ingat nak kumpul kewangan untuk

kahwin.. tapi tak tau lagi bila.. hhahahah...


Tahun 2009 adalah tidak sama macam tahun 2008..

banyak perbezaan akan berlaku... sebab tahun 2007 dengan tahun 2008 pun

ada perbezaan yang ketara...


Tahun 2009 menyaksikan umur aku meningkat ke angka 25 tahun.. suku abad...

tak sangka lak dah tua aku..

memandangkan dah tua ni.. azam aku adalah untuk ubah sikap dan perangai aku

yang tak abih-abih menurun ke arah kekanakkan..

hahaha.. setiap orang ada cara masing-masing...


kepada semua kawan-kawan.. harap-harap la tahun ini menjadi satu harapan

yang membawa kebahagian pada kita semua......


Comments

Popular Posts