Keunggulan tahun 2009

Mula-mula tahun 2009 ni .. aku dah semangat untuk bekerja...
gila-gila buat kerja...
semangat tul aku.... mari kawan-kawan semua... kita bekerja bagi mencapai matlamat kita menjadi pekerja yang terbaik di tahun ini...

sasaran aku tahun ni adalah.... menjalankan tugas-tugas aku dalam pelbagai bidang iaitu pertanian,politik dan sosial....

Kelab Kompang Setia Taman Desa Sentosa.....

Telah masuk tahun ke 9 penubuhan kelab kompang ini telah menyebabkan aku terus memperjuangkan kompang dengan slogan "MEMARTABATKAN MUZIK TRADISIONAL".... ramai anak-anak muda tidak mahu betapa hebatnya kompang ini.. kalau semua orang nak tahu.. kompang lah yang menyatukan aku dengan kawan-kawan aku dan menjadikan kompang sebagai platform berkumpul,bermain dan beriadah bersama-sama.. sudah 5 tahun aku menjadi pengerusi kelab kompang ini... aku ingat lagi masa mula-mula main kompang... rasa cam bangang jer main kompang ni.. setelah diteliti betul-betul.. tidak.. itu jawapan aku.. kompang tidak seperti yang di sangka... hebat... keunikannya terserlah... sebab itu aku cakap muzik tradisional ni perlu di naikkan.......

antara kawan-kawan yang terlibat dalam jawatankuasa kompang:

Pengerusi
Mohd Hakim Bin Wazir
Naib Pengerusi
Mohd Izwan Bin Zarali
Setiausaha
Mohd Azhar Bin Mustafa
Naib Pengerusi
Mohamed Husnezam Bin Husin
Bendahari
Suhairi Subari
Ketua Kompang
Zazali Bin Mohamad
Pergerakkan Pemuda UMNO Cawangan Taman Desa Sentosa
Sudah masuk 2 penggal aku menjadi Ketua Pemuda Umno Cawangan Taman Desa Sentosa... banyak liku-liku kehidupan yang sudah ditempuhi.. bertambah perit sekarang kerajaan negeri selangor bukan lagi dibawah kerajaan BN.. tetapi Kerajaan Pakatan Rakyat (PKR+PAS+DAP)..
walaupun begitu perjuangan aku belum luntur.. belum mengalah.. biar apa pun yang akan berlaku .. aku tetap berjuangan .. demi bangsa,agama dan negara.... aku perlu berusaha bagi mendapatkan kembali tampuk pemerintahan selangor..
Ahli Jawatankuasa Pergerakkan Pemuda UMNO Cawangan Taman Desa Sentosa
Ketua Pemuda
Mohd Hakim Bin Wazir
Timbalan Ketua Pemuda
Zazali Bin Mohamad
Ahli Jawatankuasa
Mohamed Husnezam Bin Husin
Mohd Norman Bin Wazir
Mohd Adzahar Bin Jamarrudin
Ahmad Ridzuan Bin Mohd Said
Mohd Ariff Bin Jamaludin
Abdul Rahim Bin Mohd Said
harap-harap semuanya berjalan lancar .... Amin

Comments

Popular Posts