Tuesday, February 10, 2009

Diet??

Mungkinkah aku akan diet?? cam tak percaya lak.. pasalnya seumur hidup aku.. tak pernah lak aku diet.. sebab aku punya makan tak ingat masa.. ade je masa terluang mesti nak makan.. maklum la perut besar la katakan...

tapi itu hari , ada seorang gadis ni.. sibuk nak diet .. aku tanya balik betul ker nak diet?? dia bersungguh pasal diet.. sasaran untuk tahun ni katanya... alangkah dasatnya sasaran beliau pada tahun ni.. ingatkan nak keje sampai gaji rm5000 sebulan ker ape ker... rupanya nak kuruskan badan.. siap nak g gymnasium.. aku??? takde makna nak g gymnasium.. kat sini macam-macam boleh buat.. main takraw,ping pong, bolasepak .. tennis pun ada...

walau macamner pun.. aku menyahut cabaran untuk sama-sama diet.. sementara ada saingan ni.. ehehe...

oleh kerana itu... aku telah membuat satu kisah yang bertajuk "BUKANNYA AKU TAK BOLEH"

nanti aku cite apa yang akan terjadi dalam episod pertama....

(nak turunkan dari 82kg ke 70 kg)

1 comment:

Mohd Ahmad Ferk said...

kalau da gemuk tu gemuk je la..
tayahla nak diet..
kah kah kah!