Tadi aku intai kt celah-celah grill tingkap

kelihatan senyap jer...
sunyi kuaters pada waktu malam..
semua lampu dalam rumah dah terpadam..
kecuali kuaters G4-5 ..
ada satu bilik jer..
bilik aku la tu..

aku pandang suasana yang kelam itu.....
tetiba angin bertiup.. menyampaikan perkhabaran...
"selamat pagi hakim"..

aku tengok jam kt HP motorola c261..
dah pukul 1.06pagi...

aku tutup tingkap.. tarik langsir,,,
selamat malam pejuang ILP Pedas...
Esok kita akan berjuang lagi....

tutttt.........ttuutttt........ opss..
jap-jap.. basuh kaki dulu sebelum tidur.....

13 Febuari 2009
Mohd Hakim Bin Wazir
layan Afgan-Terima Kasih Cinta

Comments

Mohd Ahmad Ferk said…
This comment has been removed by the author.
Mohd Ahmad Ferk said…
yg ko sibuk tgk luar pagi2 tu buat gapo?
karang kuar benda yg tak elok kang pengsan plak..
hik hik hik!

Popular Posts