Saturday, April 25, 2009

Memang dah diJangka.... Red Giant memang Hebat


tak sangka lak malam tadi aku menyaksikan satu pasukan yang hebat
menjadi lagenda pada semua penduduk kawasan negeri selangor

aku tengok tv betul.. ingatkan ada la Mokhtar Dahari ker Dollah Salleh ker
Azman Adnan ker..

rupanya pemain muda selangor...
tahniah keatas kemenangan Pasukan Selangor kerana menjuarai Piala FA
tak sangka juga Amri Yahya (Kapten tu) boleh menjadi penyelamat...
malam ni rasa meriah sangat walaupun aku duduk rumah sorang-sorang...
meloncat-loncat aku dalam rumah.. nasib baik takde sape yang nampak...

Kemeriahan kembali pasukan pilihan aku ini....
simbolik dari perlawanan akhir ini...
semua penyokong selangor dari pelbagai pihak mengenepikan perbalahan politik kerana sukan pilihan mereka...
lihat saja masa menyampaikan hadiah dan piala...
Sabery Chek dengan Khalid Ibrahim.. mengenepikan politik demi rakyat selangor dan kelantan..

Caya lah Selangor....

p/s- aku tak nampak sepanduk dari Hulu Langat

2 comments:

Luv like this.... said...

aku pon tgok gak...lagi bes sebab ade dua dua penyokong ade..adik ipar aku kn kelantan so memasing pon x senang duduk tgok bola..cuak gak mase kltn da gol 1..siyes aku nyampah ngn Indra tu...budget bgus plak....pirahhhhhhhh

Mohd Ahmad Ferk said...

sepanduk hulu langat?
sepanduk PKR banyak le kat langat.
ape pon taklerh!
mencacatkan pandangan aku je pepagi nak gi keje!
chait!
hahaha!