Tuesday, June 30, 2009

Happy Birthday Afiq


Happy Birthday Afiq....

semoga birthday kali menambahkan lagi kebijaksanaan dan

sentiasa membantu mak aku sepanjang masa....


mamat ni anak akak aku nombor 2... anak Nani...

jenuh jugak nak layan... sekarang ni dah masuk tadika ABIM..

balik sekolah je .. Terus baca .. aliff ba ta sa ca jim kha kho....


apa-apa pun.. semua anak buah aku tetap menjadi penghibur aku

tatkala aku balik ke kampung... walaupun aku agak sakit hati melihat si afiq ni..

yang selalu membuat huru hara di rumah mak aku...

aku tetap sayang kat dia..

budak baju putih ni la afiq

Afiq.. 5 tahun la...

nanti aku nak beli hadiah untuk budak kecik ni.. hhehee

30 Jun 2004

1 comment:

Luv like this.... said...

comei ank buah....x mcm pakcik nye..hua hua hua