Monday, July 20, 2009

Mesyuarat berjalan dengan lancar

Pada tarikh 27hb Jun 2009... aku telah menghadiri mesyuarat UMNO Cawangan kat tempat aku ni... aku peduli apa dengan apa yang terjadi sekarang.. biar pun ramai yang tak suka UMNO.. tapi aku masih lagi bersama UMNO kerana itu yang serasi dengan aku... ramai yang datang menghadiri mesyuarat ini walaupun sejak kebelakangan ini banyak cawangan agak suram ketika mengadakan mesyuarat... tetapi cawangan aku masih teguh dan stabil seperti sebelum-sebelum ini.. dari semua peringkat tak kira dari AJK cawangan,Wanita atau pemuda aku sendiri... diorang masih lagi sayang dengan UMNO dan masih menegak perjuangan orang melayu...


Tudung Pink tu la IBU.. Cikgu Tadika aku dulu



Mesyuarat diadakan di Rumah Timbalan Ketua Cawangan, En. Halim atau dikenali sebagai Halim Misai.. sesuka aku jer panggil tu.. start pukul 9.. di sebabkan kelam kabut Ketua Cawangan, Cik Deris. aku telah melakukan bidan terjun dengan menjadi pengerusi majlis.. agak macho jadi pengerusi majlis ni... yang bestnya kali ni..

Dapat baju baru tu....

mesyuarat ini dihadiri oleh AJK UMNO Bahagian yang sangat-sangat rapat dengan aku.. Raden Rashidah (Wanita Bahagian) adalah cikgu tadika aku pada ketika dulu... Bakhtiar (AJK Bahagian). rakan seperjuangan semasa dalam pemuda dahulu... Rudy Ezreen (Pemuda Bahagian).. kawan karib aku yang nikah dengan budak kampung aku sendiri... hahah.. seronok dapat jumpa diorang...






aku bersama dengan Rudy .. Pemuda UMNO Bahagian....




No comments: