Wednesday, July 22, 2009

Nak tengok tak...

camni la gaya aku main bowling..... dah lama takde perlawanan bowling ni... camner la gaya aku lepas ni pulak...... teringat zaman sekolah dulu.. masa tu tempat paling popular nak main bowling adalah leisure mall, cheras... memang syok sangat-sangat.. sampai lupa diri pun ada.. tapi dulu tak la pandai sangat main... sekarang ni lagi la tak pandai.. asik aku je yang juara.. hhahahaha.. jangan marah kawan-kawan... yang penting sekarang ni.. bowling adalah salah satu permainan yang paling aku suka sekarang... ada sesapa nak ajak aku lawan?? ... hahaha... terangkuh la pulak...

2 comments:

suray4 said...

angkuh nye!
uwek

Luv like this.... said...

asal lak aku bole terleps N3 ko ni..huhu!!pape pon njoy kan akim that day..tq jugak sb masih nak kwan ngn kitong ni....

l**ast but not least...frenz 4ever**