Wednesday, July 22, 2009

PERJUMPAAN RAKAN-RAKAN PADA BULAN JULAI YANG LEPAS.......

Pada beberapa ketika yang lalu... Gathering ???? Ok2.. saja nak kecoh... pada 11 Julai yang lepas.. aku telah pergi ke iOi Mall Puchong,Selangor.. melepak bersama rakan-rakan... aku sampai sana pukul 3.00 petang.. tak sesat lak tu.. (opss sori kawan-kawan yang sesat).. hahah.. sesampai jer, Ayen.. kawan aku dari Kuala Kubu Bharu dah sampai.. Farah ada gak... lama gak tunggu kawan- kawan lain.. lepak punya lepak.. akhirnya kawan-kawan pun sampai ... diorang ajak lepak Wendy Restaurant.. aku tak pernah makan kat situ.... tapi memandangkan kawan-kawan nak makan kat situ... sedap lak tu...







Sesudah makan lak tu.. terus la pergi main bowling.. Bob dan Heri bawak bola bowling sendiri.. sekali pandang memang menggerunkan... sekali main... hahhaha... aku jugak yang menang... camner yer... handal ker aku ni??? hanya kawan-kawan sahaja yang dapat menjawabnya... meriah la hari itu.. aku rasa macam nak ulang sekali lagi.. thanks kepada semua kawan-kawan yang hadir, sokongan korang la yang membuatkan aku semakin hari semakin dekat dengan korang... terima kasih juga kerana terima aku sebagai kawan sejak kita belajar sama-sama walaupun kadangkala aku ini sibuk dan jauh dari korang semua... terima kasih banyak-banyak...





p/s- Dengar kata nak wat BBQ???

2 comments:

suray4 said...

takyah baca r
dah tahu dah x happening
sbb I takde!

~m0M0YOyAPapaYuyus~ said...

huhu... cik je still mantain....
cool!