Tuesday, July 21, 2009

Tak ingat la.. 3 ker 4 tempat main kompang...

Disebabkan dah lama tak update blog.. banyak tempat aku main kompang (aku tengok jer).. sampai dah lupa berapa kali main...
jap-jap.. aku belek gambar balik....


gambar ni masa Baizura kawin.. kalau tak silap 14 Jun 2009. Dia ni kawan lama aku dari sekolah menengah.. muda setahun dari aku... jap jap.. adakah aku ni dah tua??? hahaha... bila tengok kawan-kawan kawin.. tertanya-tanya gak bila aku nak kawin lak??? errmmm..... kenduri kawin di adakan di rumah beliau di Batu 18, Hulu langat...


Yang ini pulak abang sedara aku.. Pudin.. kawin kat kajang.. masa ni penat sungguh.. pasal ada dua tempat nak main.. satu lagi kat kampung.. nasib baik leh handle . maklum la.. orang lama yang pegang kelab.. dah tentu kerja-kerja semua tersusun....

ermmm...... ada lagi kot...

takper la.. nanti aku citer lagi ye.. hehehe



1 comment:

suray4 said...

main kompang kat kenduri kawen??
ble nak jadik org yg kawen tu?
ble lagik??
dah tua ni...
tua sgt2 kang dah tak cocok naik pelamin...
kata duit bnyk
ribu2 lemon!
go akeem