Monday, September 28, 2009

Perjalanan Hari Raya 2009

Hari raya tidak akan meriah jika pergi berjalan raya dirumah sedara mara, kawan-kawan, sahabat handai dan lain-lain ( termasuk rumah awek la kot).. tidak lupa menziarah tanah perkuburan.. ehehe... penat gak berjalan-raya..

Hari raya pertama
- Rumah Ateh : Hulu Langat, Selangor
- Rumah Nek Alang : Hulu langat,Selangor
- Rumah Anjang : Hulu Langat, Selangor
- Rumah Mak Ngah Esah
- Rumah Alang Rohaya : Kalumpang, Hulu Selangor
- Rumah Eri : Hulu Langat, Selangor

Hari Raya Kedua
- Rumah Nek Ngah : Jelebu Negeri Sembilan

Hari Raya Ketiga
- Rumah DzFazlina : Hulu Langat, Selangor
- Rumah Along Mail : Hulu Langat, Selangor
- Rumah Fairul dan Annisa : Hulu Langat, Selangor
- Rumah Syakila : Hulu Langat, Selangor
- Rumah Shahrul : Hulu Langat, Selangor

Hari Raya keempat
- Rumah Syamil : Hulu Langat, Selangor
- Rumah Zaidi : Hulu Langat, Selangor
- Rumah Zali : Hulu Langat, Selangor

Hari Raya kelima :
- Rumah Abang : Hulu Langat, Selangor
- Rumah Mamak Alim : Semenyih, Selangor
- Rumah Haidir : Hulu Langat, Selangor

Hari Raya Keenam
- Rumah Dikwan : Kg Baru, K.Lumpur ( tak masuk rumah pun.. lepak KL jer)
- Rumah Arina : Ampang, Selangor

Hari Raya Ketujuh
- Rumah Wati : Hulu Langat, Selangor
- Rumah Roslaini : Hulu Langat, Selangor ( tapi takde orang)
- Rumah Fairul dan Annisa : Hulu Langat, Selangor ( dtg lagi sekali)

Hari Raya Kelapan
- Rumah Kak Imah : Kajang, Selangor
- Rumah Kak Cik : Jenaris, Kajang, Selangor.

lepas tu aku pun masuk keje.. cam biasa la.. pagi-pagi dah gerak balik Pedas,Negeri Sembilan. hehehe.. ni lum kira entah berapa kali pergi rumah Eri dan Rumah Zali.. Pastu empat kali pergi Rumah Fairul dengan Annisa... tu belum masuk lagi Tesco ke Mc Donald ke KFC ke dan macam-macam tempat lagi aku pergi.. jauhnya perjalanan

1 comment:

Luv like this.... said...

poket kembang...jln saja la