Tuesday, September 29, 2009

Selamat Pagi dan Lirik Pilihan

tik. tik. tik.. hehehe.. bangun pagi yang sangat-sangat selesa pagi ni... dengan tenang je.. layan facebook pagi-pagi yang hening tatkala matahari baru nak naik.. ada gak kawan-kawan yang dah sampai tempat kerja.. aku tengok jam.. baru pukul 7.00pagi... awal sungguh sampai.. maklum la kan.. orang kerja kat KL.. heheh...

Teringat semalam.. kawan aku ajak tukar tiga penjuru... aku akan pindah KL???

Mandi la dulu... layan lirik pilihan..
Sisa - Nitrus

Tajuk/Lirik Lagu: Sisa
Penyanyi: Nitrus

Apa makna rasa itu padamu
Apa maksudmu segalanya ada pada diriku
Apa ceritaku tiada satu kau teramat perlu
Apa yang kau lihat itu seadanya aku

Benar satu itu ada padanya
Benarkah kau terfikir itu tiada padaku
Benarkan aku buktikannya itu pada dirimu
Benarkan dirimu fikir kemungkinan itu.. ooo

Mungkin kaukan terseksa jika bersamaku
Mungkin jua kau kan sesalinya seumur hidupmu
Mungkin jua suratannya begitu
Mungkin aku bukan yang kau kenali dulu

Benar segalanya ada padaku
Pernahkah kau terfikir itu tiada padamu
Benarkan aku buktikannya itu pada dirimu
Benarkan dirimu fikir kemungkinan itu.. ooo

Mungkin kau kan terseksa jika bersamaku
Mungkin jua kau kan sesalinya seumur hidupmu
Mungkin jua suratannya begitu
Mungkin aku bukan yang kau kenali dulu

Mungkin ku yang terseksa jika bersamamu
Munkin jua ku kan sesalinya seumur hidupku
Mungkin jua suratannya begitu
Mungkin kamu bukan yang ku kenali dulu

No comments: