Berpindah jua akhirnya







Sebenarnya sejak 2 3 hari ni aku sibuk kemas barang untuk pindah rumah.. dah lama sangat duduk kuarters kot yang membuatkan aku pindah rumah.. tapi bukan faktor lain yang menyebabkan aku pindah.. aku dah duduk kuarters sejak dari 2006 hingga sekarang.. maknanya dah 3 tahun berada didalam Kuarters.... lamakan.. hhehehe.. sepanjang berada di kuarters.. banyak gak kenangan yang tak dapat dilupakan.. pelbagai aktiviti dilakukan.. rumah aku pernah menjadi studio jamming ini kerana aku saja yang kerap main gitar sesama kawan-kawan.. memekak je hari-hari.. pernah juga satu malam rumah aku menjadi pusat karaoke .. ketika itu housemate aku, Shafie membeli set home theater baru.. meriah sungguh.. sanggup pergi Giants beli Cd karaoke.. hahah... kelakar sungguh.. takpe la.. ini semua akan jadi kenangan... selamat tinggal kuarters ILP Pedas.


p/s- Entry ini yang ke - 100.. sama dengan Hajar..

Comments

MiaMie_MiMiE said…
nk pindah kemne tu akim??

Popular Posts