Persiapan Famili Day.. Lost World Tambun, Ipoh, Perak.

Sejak dua tiga hari ni aku sibuk dengan persiapan untuk hari keluarga ILP Pedas, setelah dilantik menjadi jawatankuasa hadiah dan cenderahati.. aku sibuk memcari barang untuk hadiah dan cenderahati untuk semua kakitangan ILP Pedas.. kali jawatankuasa aku best sikit kerana diketuai oleh Syam bersama seorang lagi rakan aku yang bernama Sham juga,.. haha.. maknanya ada 3H jadi ahli jawatankuasa.. Hisam,Hisham dan Hakim.. hahaha...

Penat juga beli barang ni.. Habis semua shopping complex telah dijelajahi.. Tesco,Jusco dan Giants.. semua diredah .. sampai buat dua trip. Dah penuh kereta.. hantar balik dulu ke ILP ,. Pastu keluar balik cari barang lain.. huuhuh.... sungguh penat tapi aku berasa bangga kerana kedua-dua Sham itu sangat-sangat rajin.. memang untung isteri diorang kerana dapat suami yang rajin. opss.. tercerita lak diorang dah kahwin.. hehehe...

Sesudah membeli barang.. aku dengan sukarelanya dan dengan keizinan samseng jalanan iaitu Alip untuk membuat Tag untuk hari keluarga... so sesampai je opis pepagi aku terus buat design tag dengan bantuan The popular Officer .. Azreen Zuriathy... dia yang check design yang aku buat.. dalam masa yang sama .. aku kena print semua gambar hadiah untuk di masukkan kedalam sampul untuk cabutan bertuah....

Sibuk sungguh aku minggu ni.. dalam masa yang sama Final exam nak dekat dah ni.. aku kena juga ulangkaji sebelum exam ni.. sangat-sangat penat.. tapi mungkin ini projek aku yang terakhir kerana mungkin aku akan berehat lama sikit.. kasi peluang untuk orang baru menerajui kelab pula...

Thanks to Alip,Cik Saari, Sham,Syam, K-rol, Nazri,Din,Nurul,Yanti, Shafie,Isha,Azie,Izan dan nama-nama yang tertinggal.. kalau takde korang.. dah tentu takde famili day untuk tahun ini...

Comments

Popular Posts