Sunday, November 8, 2009

ABG.... apa itu??

ABG??? selalu orang cakap kat aku.. cuma bulan puasa itu hari je orang tak cakap aku ABG..

ABG?? singkatan bagi Aku Budak Gemuk... dahulunya aku ni kurus.. sekarang sudah gemuk .. kenapa ye.. ini kerana pemakanan yang tidak terkawal membuatkan aku menjadi gemuk dan mungkin sebab kurang senaman??? bagaimana nak kurus ye?? hehehe....
Masa ni aku lepak dengan Fairul.. agak kurus ketika itu...
tak tau la leh turun camni balik ke tak.. ihhiihih


Boleh dikatakan masa ni aku dah tahap gaban gemuk... buncit sangat dah ni.. hehehe

2 comments:

ayobkelubi said...

bukan aku budak gemuk

AKU BABI GEMUK
AKU BADIGOL GEMUK
AKU?,BABI GEMUK!
AKU!,BEDEBAH GEMUK!

hahahahaha.

sama lah kita.

keem...... Jalanku masih panjang said...

ada tambahan alip..
aku hensem tapi gemuk..
tu jgn lupa masuk.. hahahah