Different??

Orang melayu cakap berbeza...
ye ke?? aku ni berbeza??
takde lah.. sebenarnya aku ni tak berbeza.. sama sahaja..
hari ini sangat ketara bila orang mengandaikan diri aku ini.. kelakar sungguh..
sebenarnya tak ada perbezaan tentang aku sekarang...
cuma mungkin mereka melihat aku ke sana sini dengan senyuman yang manis..
mungkin sebab aku dah pendekkan rambut dan membuang misai dan janggut..
mungkin juga kerana aku sentiasa sahaja turun berjumpa kawan-kawan....

Apa yang terjadi sekarang adalah aku ceria dan happy dalam hidup sekarang...
aku masih ada keluarga yang sentiasa mengambil berat tentang aku...
ini kerana kehidupan aku diceriakan lagi dengan 4 orang anak buah aku yang nakal dan membuatkan aku tak putus-putus menyakat mereka..
ceria bersama semua kawan-kawan yang sentiasa ada sahaja nak kenakan aku atau menolong aku juga membantu aku dalam apa jua masalah atau kerja......

Ternyata perbezaan itu tak ada pada hari ni...
Kehidupan kita memang perlu ceria...

p/s - Marina.. ceria itu memang ada.. yakinlah diri kau... (Sambung dari blog marina)

Comments

Popular Posts