Monday, January 4, 2010

Kisah Malam BBQ Versi Dusun Tua






Malam marin.... kitaorang ada buek makan-makan kek umah erul.. time-time la nak jumpo kawan.. awak dari KL masa baru balik dari boli barang.. toruih gi umah dio la kan.. awak call la zali.. tak di reply nyo.. satu kes gak budak ni. mano la gi ha.. jadi ko tak jadi...
takpo la .. awak gi la umah erul.. sampai jo di sanun ado lak zali ha.. awak tanyo la apsal tak di replynyo sms awk.. di katonyo handphone tinggal kek umah ko kek anak buahnyo pakai.. ahhaha... lantak la... dah la tadi dila tipon.. dio cakap si syakirin dah sosek.. apsal la korang ni benak benar.. jalan nak lik langek pun lupo.. ahhaha.. tapi takpo.. hari tu kiro best la .. pasalnyo hujan la pulak. tapi bebudak ni tak kisah.. mentedarah tak ingek kek orang lain.. kiro-kiro ado la dalam 20 orang yang datang.. tak kisah awak do.. janji ado orang nak makan.. kek umah erul.. timo kasih bonar sobab kasi tumpang wek makan-makan ni kek umah ko.. lain kali kito wek la kat umah orang lain.. kek kengkawan.. tima kasih datang dan memeriahkan majlis.. hehehhe

(faham?? buat-buat faham la ye..)

Malam BBQ X-SKDT
1 Januari 2010
Rumah Erul, Dusun Tua

No comments: