Friday, February 26, 2010

Jamming lagi

Sejak dua menjak ni.. asyik jamming je aku... tak tau apsal.. hahaha.. sebenarnya.. Mahazan, rakan sekerja sibuk bertanya.. nak tubuh band tak??? aku pun cakap ok je.. kisah band ni sebenarnya dah lama aku dengar.. cuma belum lagi diajak untuk menyertai penubuhan band di ILP Pedas...

sejak dari tahun 2006 aku dah tak main gitar ni.. apatah lagi band-band untuk mana-mana majlis .. lagi pun kawan-kawan aku semuanya dah bersara dan ada juga yang meninggal dunia.. sejak dari itu aku sudah malas memikirkan band-band ni...

Cuma sejak dua tiga minggu ni... kedatangan mahazan bersama set drum beliau di sertai dengan gitar letrikus syukran dan dentuman bass copong.. teruja kembali menjadi gitaris... betul-betul membakar semangat.... kembali semua aku menjadi gitaris di saat usia dimakan waktu ini... huhuhhu... macam tua sangat aku ni...

1 comment:

♥ balkidz_hunny ♥ said...

haha..sayangla ko tak main gitar lagi..
aku still nyanyi ngan band :) tak leh tinggal la..
btw, selamat kembali ke dunia jamming :p