Wednesday, February 10, 2010

Sekarang ni

Macam-macam persoalan yang bertalu-talu bagi kat aku...

Soalan :sihat??
Keem : Sihat je sekarang....

Soalan :keje ok ke??
Keem :keje ok je.. semua lancar

Soalan :Bila nak kawin??
Keem :dah agak dah... mesti ada soalan camtu.. insyallah..kalau ada jodoh aku kawin

Soalan :Agak-agak bila tu???
Keem :Bila apa?? hehee.. kahwin.. bergantung pada jodoh dan keadaan...

Soalan :Bila nak pindah KL???
Keem :Ingat nak pindah la tahun ni.. keadaan sekarang sesuai kot pindah.. dah masuk 5 tahun kat sini.

Soalan :Sibuk lagi dengan politik???
Keem :sibuk tu takde la.. tapi mengikuti perjalanan politik.cuma ingat nak rehat la dari persada politik.. nak tumpukan belajar dulu

Soalan :Berbalik pasal kahwin tadi.. dengar kata dah ada yang empunya???
Keem :Sangat konkrit nak jawab.. soalannya hanya jawab sekali jer... ye...

Soalan :Ada apa-apa perancangan selepas ni???
Keem :Dalam perancangan untuk membina rumah dan perkara ni masih lagi dalam proses perancangan pembinaan. lagi pun ini dibina khas untuk Emak aku.. istimewa untuk emak aku... dan mungkin kalau ada rezeki nak pindah kerja kat KL....

macam-macam ditanya.. soalan-soalan yang sering ditanya oleh semua orang.. ehhehe.. takpe la.. aku tak kisah pun walau seribu pertanyaan.. ini menunjukkan semua orang mengambil berat tentang aku.. hihihihi

No comments: