Sunday, March 7, 2010

alahai.. apa la aku ni.. sibuk sungguh.. sorry ila dan Farah dan Bob

Sejak kebelakangan ini.. kesibukkan yang tiada had.. sampaikan masa untuk aku berehat pun susah nak selesaikan.. kepala otak dah mula penuh dengan kapas,tayar basikal serta sampah-sampah yang patut aku campakkan ke seluruh ruang-ruang pembuang sampah.. harddisk kepala otak ni dah mampu menampung segalanya.. namun apa jua yang terjadi sekarang wajib dilalui... pertama, kerja.. tak ada la sampai pening tapi banyak juga yang dah aku tinggalkan.. kena buat semula.. kedua, belajar.. dah lama tak ulang kaji.. kekalutan mencari jalan mikroekonomi berserta kekiraan akaun yang tak sudah-sudah.. hancur-hancur... badan tak berapa nak larat melayan buku-buku pada waktu malam...

Minta maaf pada ila kerana tidak dapat meluangkan masa dalam majlis perkahwinan kau. aku kesibukkan bersama keluarga aku dan menyelesaikan beberapa perkara yang sangat penting untuk aku lakukan... juga minta maaf kepada Bob dan Farah.. tidak dapat ke Klang bersama meraikan pasangan pengantin ini.. mungkin lepas pada kekalutan ini, aku akan mencari masa untuk berjumpa korang semua..

fuuhhhhh.... penat gak nak taip ni.. rehat la dulu yer... kekadang otak manusia ni bila dah serabut patut rehatkan seketika..

1 comment:

Luv like this.... said...

Alahi Akemm...


ha ha....

alsan jek tu keem!!konon serabut mabut dgn smpah sarap ko tue sume smpai bz tahap x terpk dek akal ko padahal berdrama cinta Langat - Pedas.

ape la sgt kawan2 ni kalau dibandingkn dgn pelakon utama drama cinta ko tu keem..

**x mara tp terkilan jek...next wedd kt jumpe ea**

kirim salam pelakon drama terhebat ko tue..kih kih kih!