Banyak-banyak yang terjadi

Telah banyak perkara telah berlaku.. tidak kesempatan untuk update blog.. nak kata sibuk tak juga.. nak kata senang lenang tak juga..
cuma apa yang berlaku yang lepas banyak mengajar dan memberi pengalaman...
buat masa ini aku akan terus menghadapi apa telah berlaku ...
hari ke hari.. minggu ke minggu... sering bertukar.. dari rambut hitam ke rambut putih atau tiada rambut... sekarang... apa yang perlu.. aku perlu tumpukan sepenuh masa keluarga aku.. sering aku merindui untuk balik kerja terus ke rumah bersama mak dan anak-anak kecil yang sering menaikkan kepeningan aku dengan karenah-karenah mereka...

hurmmm... letih sungguh sekarang.. cari la masa untuk berehat... rehat minda....

Comments

Mrs. Faris said…
aku dah tukar blog beb..silalah datag

Popular Posts