Syukur dengan kehidupan

Tatkala sibuk exam .. aku merasa perit untuk menjalankan tugas harian.. tapi disebabkan beberapa perkara.. aku akui.. syukur dengan apa yang ada.. lebih-lebih lagi.. kawan-kawan sepejabat dan seinstitut menjadi aku semangat dalam menjalani kehidupan.. nasihat,kata-kata,gurauan dan maki hamun ala ala mesra alam sering menerjah masuk ke dalam telinga aku ni.. mereka masih ada bersama aku dalam keadaan susah atau pun senang. syukur..

Mungkin jua sejak dua tiga minggu ni asik mencari jalan macam mana nak masukkan ayat-ayat dalam buku rujukan ini masuk dalam kepala otak ni. keresahan itu mula cair. cair dan cair. Seorang insan telah memberi kekuatan dalam diri.. sejak muncul dalam hidup aku sejak 5 bulan lalu. memberi satu sinar yang terang dalam keyakinan hidup. Dalam sibuk-sibuk proses komputer otak aku ni berjalan.. tetiba sahaja muncul menjadi screen saver dalam pusingan fikiran aku ini.. oh indahnya.. syukur dengan kehidupan sekarang.. aku telah berjanji pada insan yang aku sayangi ini. bahawa tidak ada perkara yang di fikirkan sekarang melainkan kebahagian pada masa akan datang.. biar la susah dulu ye... selalu je cakap "takper awak, saya faham".

Comments

xpe keem..kami pon fham!!

hua hua hua

Popular Posts