Monday, May 3, 2010

Main Teka Teki.. Melayan kawan-kawan yang sengal

Di suatu pagi....

D : Pepagi lagi aku dah kena lawak kat opis....
Aku : lawak apa kau kena???
D : Ada la kawan kat opis tu kasi teka teki kat aku.. beruang panjat pokok tinggal ape.. aku pening-pening memikir...
Aku : Abih tu ape jawapan ko.. aku pun tak tau gak ni... hhhihi...
D : Beruang panjat tinggal nak turun je la.. hihihi.. ceh~!! pagi-pagi aku kene lawak rakan-rakan..
Aku : hahahhaha


Di Kala Pagi...

F : semalam aku ade interview.. punya la kelam kabut aku cari bahan nak camne nak jawab interview nanti...
Aku : abih tu.. masa interview ape soalan yang di kasi...
F : Orang yang interview aku tu tanya aku .. "Gajah naik kereta.. manusia naik apa???".. tergelak aku.. soalan apa ni...
Aku : Abih tu ko jawap tak soalan tu..
F : Aku jawab la.. " gajah naik kereta.. manusia naik heran la.. hahaha...
Aku : Genius tul orang yang tanya ko tu... hahahhahaha

No comments: