Pagi selepas sehari penambahan kedewasaan

fuhhhhh~!!! seharian selepas menambahkan usia yang meningkat untuk masa depan.. terdapat beberapa perkara yang baik boleh dikongsi bersama semalam....
lebih kurang dalam 40 orang telah memberi ucapan selamat hari lahir kepada aku.. terharu rasanya..

Pagi-pagi hari ini.. aku terus membalas semua komen-komen didalam facebook. banyak komen yang diberi lebih kurang dalam 20 orang yang telah menghantar komen.. kawan-kawan,saudara mara, adik beradik , sepupu sepapat dan ramai lagi.. jenuh aku menaip satu persatu untuk membalas ucapan terima kasih kepada semua orang...

Pagi ini juga aku merasakan seperti ada semangat yang telah diberi kepada aku.. semangat sungguh untuk terus hidup.. pagi ini juga ade juga yang lambat ucapkan selamat kepada aku... tapi aku tak kisah pun.. sebab ingat kat aku tu pun sudah cukup memadai...

Pagi hari ini juga aku telah memesan pada diri aku sendiri... sudah tua tu bawak-bawak la sedar diri tu tua.. maknanya.. beberapa perkara-perkara yang tidak baik itu dibuangkan dan yang baik itu ditambah-tambahkan...

Syukur ke hadrat ilahi kerana memberi peluang untuk aku terus hidup sehingga hari ini... walaupun tanpa kek dan hadiah-hadiah yang banyak. bagi aku.. bersyukur masih ada orang mengingati tarikh lahir aku. terima kasih pada semua terutamanya yang telah mendendangkan lagu hari lahir kat aku.. terharu sangat. Macam ayat sastera lak aku. hihihiih.... untuk insan yang tersayang.. terima kasih kerana sentiasa bersama disaat usia yang semakin meningkat ini.

Comments

Popular Posts