Tuesday, June 8, 2010

Kenapa???

"Ku jatuh hati padamu…
Mataku tidak lekang tak jemu-jemu memandang
Bak kata mereka ‘Yang terbaik dari ladang’
Memberikan perasaan teruja yang menggoda jiwa
Setabah mana hati akhirnya pasti mengalah
Apakah sudah masuk musim cinta?

Katakan kenapa kau buat malamku sukar untuk tidur
Menanti esok tiba untuk berjumpa
Katakan kenapa kau buat siangku asyik mengelamun
Kepingin untuk bersama denganmu
Katakan kenapa?"


hhahaa.. sebenarnya aku TERlayan lagu Daus AF8 masa sama-sama layan tv dengan P.E (imam Pencen).. best lak layan.. tenang sikit dengar lagu ni... tajuknya KENAPA...

Kenapa ye?
Hari ini aku tak tau kenapa semacam je rasa... ceria ada. gelabah ada.. kelam kabut ada.. tapi alhamdulillah.. selepas mak aku tipon.. katanya "OK"

Kenapa lak?
Entah la.. tapi apa yang pasti selepas pada hari ini. Aku akan terus menunggu masa-masa yang sesuai untuk menjelaskan apa yang berlaku.

Kenapa ada?
Mungkin mendatangkan kebaikkan dan kecerian untuk akan datang... jadi sebab itu ada. memang perlu ada setiap masa yang akan dilalui.

P/s : Tak tau nak kenapa lak... tapi yang penting terima kasih buat Emak,Ateh dan E.g sebab menguruskan segalanya...

3 comments:

Luv like this.... said...

ok...?bile???

he he...mcm tau2 je ape y buat Mr Akeem ni gundah gulana

keem...... Jalanku masih panjang said...

hahah,, tau2 je??
lain macam je tu. apa yg tau tu. ehhe

Luv like this.... said...

ape2 jela keem!!y penting bnde baik kn??semoga dipermudahkn...:)