Monday, August 2, 2010

Mohd Nor Idha.. Selamat Pengantin Baru



Along (baju Putih kanan sekali)

Berakhir la episod zaman bujang Along Mail atau nama sebenarnya Mohd Nor Idha..
sahabat yang duduk dalam kelas selama 5 tahun bersama dengan aku yang agak-agak suka membuli dia yang baik hati lagi la tak pernah pukul-pukul aku.

bermula dari Tingkatan 1 Zamrud sehingga ke 5 Dedikasi. tak pernah aku lupa jasa baik dia. Anak Sulung dari 5 adik beradik pernah mengajak aku tidur kat rumah dia, makan kat rumah dia sekaligus menjadi tempat kami belajar,bersembang dan macam-macam aktiviti-aktiviti baik dan nakal. hahhaha...

Kepada Along.. Selamat Menjalani kehidupan berumahtangga.. semoga panjang umur dan jodoh kekal sampai ke syurga.

p/s - sorang lagi dah lepas... hahhaha.,. aku??? tunggu je la dulu

1 comment:

akmal said...

wah tahniah..ko pon bro xlama lg tu...