Monday, November 1, 2010

Hikayat Lelaki Pening

Sementara menunggu masa berjalan untuk berjalan pulang ke rumah. Aku pening tak tau macam mana nak buat. Aku minta air kosong kat kawan aku, betul-betul kasi air kosong.. kosong je cawan tu.. sudah menjadi hampeh keadaan ini.. ramai mengatakan sejak dua menjak ini ada kegilaan yang berlaku dalam hidup aku sekarang.

Balik rumah saja, pening kepala sikit pasal tengok bilik serabut. ermmm.. sudah sampai masa bilik dikemaskan. tengah kemas-kemas. teringat pulak nak main tenis. Adehhh.. macam mana lak ni. tak leh nak wat apa-apa.. siap-siap terus pergi main tenis. Terdengar beberapa lagu dalam kereta seronok juga rasanya.. teringatkan Yanti yang baru bersalin.. Anak lelaki.. seronok rasanya dapat anak ni kan.. leh tumpu perhatian kat anak sepanjang masa?? aku ? belum lagi.. mungkin tahun depan.. kejap-kejap. dah sampai.. main tennis jap...

merapu dipetang hari....

No comments: