Itulah seterusnya.....

Kalau ikut takde apa-apa masalah pun..
cuma sejak kebelakangan ini.. tak kesempatan nak menconteng blog aku ini..
mungkin sebab banyak kenduri kahwin? fotografi? kursus? banyak la perkara yang berlaku
apa-apa pun sekarang ni.. kawan-kawan banyak membantu aku dalam pelbagai perkara.. tidak jua terlupa pada keluarga.. yang banyak memberi sokongan...
juga yang TerSayang.. saya tetap berusaha untuk masa kita yang akan datang....

penat,letih,mengantuk,lelah dan segalanya... lepas pada ini.. kehidupan akan bermula sebagai pra-keluarga.. tugasan masih ada.. cuma tunggu saja masa untuk buat... aku akan terus menjalani hidup...
selamat tahun baru islam.. selamat tahun baru masihi.. selamat tahun baru...
aku akan terus memperbaharui segalanyanya.. kesilapan akan datang tidak dilakukan pada masa akan datang....

Riwayat manusia biasa... Keem Merintis Ruang Hidup...

Tiada gambar secantik lukisan.....
nak ku tunjukkan perasaan....

(P. Ramlee... tiada kata secantik bahasa)

Comments

Popular Posts