Saturday, April 30, 2011

Hari minggu yang malas nak keluar mana-mana

Malas sungguh nak keluar.. dah la kat luar tu suasana sangat panas... panas sangat-sangat.. walaupun keadaan redup.. tapi aku yang merasakan diri ini sangat panas.. huuhhuhu.....

semalam aku pergi amik barang. pakaian dan barang-barang peribadi kat Pedas.. tau tak pedas kat mana. heheh... tempat lama lagi dikenang.. nak kisahkan .. aku sampai je ILP Pedas.. suasana sunyi je.. ermmm... semua balik kampung.. dalam kesunyian tu. tinggal lah seorang penghuni setia atok.. kelihatan atok sangat penat (cam biase ler.. baru bangun tidur", aku ajak la dia pergi makan.. dalam kisah makan-makan ini.. dia memberitahu.. selepas pada ini mungkin kesuraman skit .. sebab aku pindah.. aku bagitahu pindah tak semestinya kena berubah segalanya.. kata ada perjuangan so perjuangan mesti diteruskan.. janganlah kita putus asa.. aku cerita pasal abg man (otai foto )lepas balik dari kuantan ni.. harap-harap boleh settle antara atok dengan abg man. malas nak panjang-panjang... pening gak nak layan perangai orang tua ni.. makin tua makin susah lak nak diajar.. nak kena pujuk selalu.. ahhahaha...

dan hari minggu ni.. banyak aku memikirkan seterusnya perjalanan GMBfoto.. mungkin akan ada pembubaran?? penerusan perjuangan? tapi apa yang aku harapkan.. tidak ada terputus segala hubungan aku selepas berpindah ini.. GMBfoto ilham dari segalanya dari jiwa aku yang sentiasa merasakan perjalanan kita terus ke arah kejayaan..

No comments: