Sunday, April 10, 2011

Tidak lewat pun

sekarang menunjukkan masa 1.13am (mengikut laptop sani)... mata masih belum mengantuk lagi.. erkkk.. macam mana ye nak tidur.. esok dah nak kerja..

teringat pula emak di kampung.. apa la kisahnya sepanjang hari ini.. rasa macam dah lama tak balik... walaupun baru dua minggu.. fuhhhhu.... kena juga aku balik nampaknya.. apa la kisahnya tentang kawan-kawan kat sana.. ada ke yang sakit disana.
apa lah kisah saudara mara ye.. makcik-makcik.. ermmmm...... yang disayangi? tengah mimpikan aku kot,., perasan lak aku.. hahahahaha

teringat kat afiq.. yang sentiasa dalam minda dan akal fikiranku.. perghhh ayat..rindunya nak sakat afiq.. " mamak ni asik sakat adik jer". "tinggal 5hari ye".. fuhh teringat sungguh...

sepanjang malam ni macam-macam teringat..so terpaksa la memberhentikan editing foto yang pastinya akan membuatkan geng GMBfoto tanya-tanya aku nanti.. ahhaha... maaf la kawan-kawan.. aku menaip entri ini untuk membalingkan semua rasa teringat aku kepada semua yang aku teringat... esok nak kerja.. esok nak kerja... ehem.. ehem...

2 comments:

m.a.r.i.n.a.r.i.z.u.a.n. said...

kat aku ko x ingat ke weii..

keem said...

erk.............. bahaya igt kt ko,, nnti abe marah... hahahaha