Hari ini saya gelak lagi

Pukul 1.00pagi.. aku baru balik dari Farisha corner.. tempat melepak lebih 4 tahun di Pedas, N. Sembilan ini. hari ni sungguh dasat.. sehingga menitis air mata aku menahan gelak yang tak sudah-sudah. ianya menjadi satu cerita yang tak boleh dilupakan.. sungguh pun begitu.. masih ada peluang untuk melepak macam ni lagi walaupun dah berpindah ke Kuala Lumpur? huhhuhu.. mungkin ada kot. ehehhe.. kena cari peluang la macam ni..

kisah melepak tadi sungguh bermakna bagi aku. mungkin banyak cerita atau kisah 2 3 hari ini yang aku tak tahu. dan mungkin aku takkan tahu sampai bila.. apa pun yang penting.. tadi memang best sangat-sangat.. hahahaha.. gelak besar aku.. melepak dengan sekelian makhluk yang pening tapi baik hati.. korang memang gila la.. ahhahahha

Comments

Popular Posts