Tuesday, May 17, 2011

Secara Rasmi.. Saya bertugas di Jabatan Perancangan Bandar dan Desa,Kuala Lumpur

Hari ini adalah hari pertama bertugas secara rasminya selepas menangguh bertugas selama 2 minggu di ILP Pedas.. sungguh jauh pergi meninggalkan Pekan Pedas dan Rembau.. kembali semula ke Kuala Lumpur.. sungguh jauh perjalanannya.. macam-macam cerita berlaku.. ingat nak buat la satu kisah di Pedas,,, macam-macam cerita ada..

Dan hari ini juga adalah hari lahir aku (18/5/2011) didalam usia 27 tahun dan bermula tugasan ditempat baru... semoga apa saja berlaku dalam kehidupan diredhai ALLAH S.W.T..

p/s - mendengar kawan-kawan gelak melalui telefon tadi.... seronok sungguh

3 comments:

♥ balkidz_hunny ♥ said...

Wehh, ko kat JPBD KL ke?
Jalan cenderasari?
pegi tanye Pn Mislah, mesti orang kenal :)
kedai Hj Mamak tepi sekali tue pun kenal aku tau :D

keem said...

hehhee... kt JPBD KL la. mana lagi.. aku ade jumpa mak ko itu hari kat punchkad.. hhehehe... tak sangka lak keje ngn mak ko.. itu hari kata dah kuar.. ko lak. bila nak tukar kesini lak. ehehehh

♥ balkidz_hunny ♥ said...

aku baru je dok sini, nak suruh tukar. hangguk lah. kau bile nak akwen? HAHAHA