Monday, July 11, 2011

10 Julai 2011

ade beberapa perkara dan persamaan dalam tarikh ini... heheh.. kelakar sungguh bila difikirkan. 10hb julai yang lepas banyak perkara yang berlaku masa tu...

10 Julai 2011

Secara Rasmi... sudah setahun aku bertunang dengan pilihan hati... tak sangka pulak rasanya diri ini telah bertunang dalam tempoh setahun.. bersyukur pada Allah S.W.T. semoga hubungan ini akan terus kekal sehingga sampai ke syurga. kepada insan tersayang.. terima kasih diatas segalanya... segala yang telah diberikan.. kita tunggu masa untuk kita nanti..

10 Julai 2011

Allahyarham Wazir Bin Abd Gani. jika hayatnya panjang.. umur arwah ayah aku ini lebih kurang 54 tahun.. tarikh ini adalah tarikh arwah di lahirkan. tinggal di Linggi, Negeri Sembilan. Seorang yang cekal dan tabah dalam setiap perkara dalam perjalanan hidup. Aktif sukan.. Aktif bermasyarakat.. disenangi rakan-rakan. sesungguhnya Allah S.W.T lebih menyayangi beliau.. sudah 20 tahun arwah meninggalkan kami sekeluarga.. kenangan tetap tersimpan di dalam hati.. Semoga Roh Arwah ditempatkan bersama orang-orang beriman.. Al-Fatihah

10 Julai 2011

Ini perkara yang memang tidak disangka.. Pak Cik Ayop (belum ayah lagi).. iaitu bapa kepada tunang aku. lahir pada tarikh yang sama.. keh keh keh~!!! kebetulan sama tarikh lahir dengan ayah aku.. orang yang baik hati, peramah dan sentiasa memberi pandangan dekat aku (ini bukan bodek tau).. umurnya tak dapat dipastikan sebab tak berani nak tanya.. bukan takut tapi segan.. hahhaa... kepada pakcik. semoga apa yang kita rancang direstui dan dirahmati Allah S.W.T..

10 Julai 2011

Sambutan hari lahir untuk dua orang budak nakal ni.. Afiq dan Darwish.. Afiq lahir pada 30 Jun 2005 dan Darwish lahir pada 4 Julai 2006, serba ringkas jamuan disediakan.. tapi nak buat kek diorang.. punya seksa ucu dengan mama buat kek.. mengikut kehendak hati. nak kek transformers.. macam-macam hal.. semoga kedua-dua yang baik-baik ni akan dapat menjadi anak yang soleh.. insyaallah. meriah rumah hari itu.. seronok mak aku tengok cucu-cucu semuanya balik... cucu baru??? erkkk.. tunggulah nanti yer.. hhuhuhu

2 comments:

m.a.r.i.n.a.r.i.z.u.a.n. said...

10 julai.. besday adik aku...
10 julai gak camera opis bapak aku ilang... maksudnya 10 julai gak umah bapak aku masuk pencuri...

keem said...

la camtu lak ker? uhuhuh
tp tu hari ahadkan.. camner la pencuri tu masuk.. tkpe2 tu smua dugaan.. happy birthday utk adik ko.. :)