Wednesday, December 14, 2011

10 lagu untuk nanahkan telinga aku.

keh keh keh~!! kasi tunjuk dulu blog kawan aku ni...

http://celoteh-dira-arzmi.blogspot.com/

Nadhirah boleh.. Siti pun boleh.. siti koes endang pun boleh.. mempunyai hati yang baik dan niat yang jahat untuk menanahkan teliga aku masa hari kegemilangan raja sehariku.. ohhh niat jahat ye kau.. takpe-takpe.. tunggu masa ko nanti .. 7 hari 7 malam aku nyanyi tanpa henti.. baru kau tau.. ahahhaa....

Sketsa menulis blog pada waktu kerja yang penuh dengan kehidupan internet.. sempat juga bergurau senda dengan rakan lama ni.. Nadhirah seorang yang baik hati kekadang mulut boleh tahan jugak.. tapi tak la jahat macam mama juwie tu.. opssss,... ke situ pulak.. dia dah buat blog. so ada kesempatan nanti .. tulis-tulis la apa yang patut.. semoga dapat kita berkongsi cerita sepanjang masa...

p/s- agak sanskrit ayat aku

1 comment:

CeLoTeH-DiRa-ArZMi said...

aku baik hati?tu ikhlas ke tak tu keem??mcm terpaksa je ko taip ayat tu..hahaha 10 lagu (mix ok) local & international lg...siap lah telinga ko tu jang oiii...hahaha