Tuesday, July 3, 2012

Aku tulis dan aku uploadlah


        Inilah satu-satunya gambar aku masa sekolah dulu.. opsss~!!! tu la dia isteriku sekarang.. keh keh keh~!! macam kelakar sikit gambar ni.. apa boleh buat.. kenangan silam.. gambar yang dicropkan supaya nampak berdua,,, syukur pada Allah S.W.T .. bertemu jodoh.. dan akhirnya mendirikan rumah tangga,,, bakal menjadi ayah dan ibu kami ni,,, 

      
      Betul kata mak aku.. kekadang kita akan dapat lihat sesuatu yang tidak disangka.. tak pernah bercerita bercinta berseloka.. akhir bertemu dan berkahwin.. jodoh.... setiap yang berlaku ada keistimewaannya....

       Aku ? tetap seperti dahulu.. sentiasa ceria dan tetap dengan cara aku tersendiri...

2 comments:

♥ balkidz_hunny ♥ said...

Wahhh, kak wati dah pregnant!
Tahniah both of u!
selamat membuat persediaan.
Nak checklist bak email, nanti aku bagi. HAHA.

eh, aku rase aku mcm ade je pict korang dlm simpanan! ehehe

keem said...

heheh... terima kasih.. ko nak masukkn pic2 lama ker.. atoi2.. hahaha sogan... email aku keem8405@gmail.com.. emailkan checklisst.. eheheh