Sudah Julai ka?

Tak perasan pulak aku dah julai.. alhamdulillah.. sampai masa ini.. umur sudah meningkat.. sudah berumahtangga. sudah ada isteri.. Allah S.W.T telah memberi rezeki untuk aku kali ini.. syukur.. sudah 10 minggu isteriku mengandung.. semoga semua perjalanan hidup kami sentiasa di redhai dan di berkati. AMIN..

      Maknanya kali ni raya meriah la ye... ada 2 keluarga besar.. hahaha... syukur sekali lagi.. tinggal 19 hari lagi nak puasa. banyak persiapan yang perlu dilakukan lebih-lebih lagi perut isteriku semakin membesar dan mampu mengalahkan perut aku yang besar. hahaha... Julai kali ni banyak mengimbau kisah lama.. yang paling diingati hari pertunangan aku pada 10 Julai 2010.. 10 Julai juga hari lahir Arwah Ayah aku.. 10 Julai juga tarikh lahir Ayah Mertua aku.. wahhh~!! sama.. kebetulan.. semoga kehidupan kita semakin ceria dan bahagia..

       Jauh sudah aku melangkah.. perjalanan fotografi semakin lancar. tambah menarik lagi perubahan gajet sekarang semakin menambahkan semangat membuak-buak.. tak sabar rasanya nak jadikan Gabungan Lensa Studio sebagai pelopor fotografi di seluruh dunia. Nak bagitahu kat satu dunia kejayaan kami adalah pemangkin semangat generasi sekarang...

p/s- tak sabar nak buat foto anak~!!

Comments

Popular Posts