Friday, September 20, 2013

Aku saje je......

hahah... nak gelak gak tengok FB aku sendiri.. macam-macam gambar yang aku letak..
mula-mula dulu malas nak upload banyak-banyak.. sekali dah upload.. macam-macam gambar ada...
singgah-singgah la kat Fb aku >> KLIK SINI <<

Jangan lupa singgah-singgah jugak ke Page Gabungan Lensa Studio >> KLIK SINI <<

Semua ada.. hahhah!! kekadang aku pun sama cam kawan-kawan lain.. tak berkesempatan untuk menghasilkan karya dalam blog aku ni.. terus terang aku cakap.. karya panjang-panjang kekadang tak ada pengisian pun. banyak aku membebel je..

Aku lebih gemar menggunakan foto sebagai teks bacaan sesuatu cerita.. memudahkan atur cara yang terbaik.. ringkas dan jelas. jadi kawan-kawan yang tak sempat tulis blog tu.. letak je gambar.. senang citer.. hahahahha

2 comments:

ayobkelubi said...

itu pemalas kalau letak gambo dlm blog. sekian

keem said...

kah kah kah....
cara paling senang beb,,
kalau malas nak citer